miercuri, 28 octombrie 2009

The power of food


În ultimii zece ani, Jamie Oliver a cunoscut care este uriaşa putere a televiziunii. A înţeles că, "de pe sticlă", poate uşor să "manipuleze" publicul, devenind lider de opinie. Şi n-a lăsat să-i scape această uriaşă oportunitate. Însă, pentru el, "the power of media" a devenit imediat "the power of food".
Nu l-a interesat să se folosească de imensul său buget de imagine pentru a vinde mai multe copii ale cărţilor sale, ci a transferat acest excedent de popularitate în scopul schimbării mentalităţilor vizavi de hrană şi, bineînţeles, pentru a îmbunătăţi sănătatea semenilor. Şi n-a apăsat pe pârghie doar pentru a modifica gândirea "legiunilor" lui de fani. El a produs schimbări majore în politica şcolilor, a guvernanţilor, a corporaţiilor multinaţionale.
Citeşte mai mult în articolul scris de Magda Cristina Ursacbe, publicat în Jurnalul Naţional, Jurnalul de Bucătărie din 29 octombrie 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu